!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

1 Nisan 2013 Pazartesi

Yazı Hissett :)


Merhabalar..
Farkındayım Belirli Bir Süre Ara Verdim. İstanbul'da Yaşamadığım İçin Çeşitli Yayınlardan Fashion Week Haftasını İzlerek Tadını Çıkardım. Kendi Üstümde Resimli Şekilde Kıyafet Postu Yapıcam. Ama Şuan Blogumu Daha Çok Geliştirmek ve Düzenlemek İçin Araştırmalar Yapmaktayım. Bugün Bu Sıcak Günde Yazı Hissettiğim Ve Mutluluk Saçtığım İçin Sizinlede Bu Mutluluğumu Postumla Paylaştım.


Şimdi Bugün Ne Giydim Bir Göz Atalım :

* Beymen Club Kot Gömlek
* Mango Açık Renk Skinny
* Fendi Çanta
* Ugg Bot


Ayrıca Çok Yakında Makyaj Postlarıyla Karşınızdayım.

Sizleri Öpüyorum. Kucak Dolusu Sevgilerle..


Follow my blog with Bloglovin

4 yorum:

  1. This outfit looks great! I love the combination of the different denim clothes! The bag is amazing!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you. I will visit your blog.

      Sil
  2. makyaj postlarını bekleriz cnm :)

    YanıtlaSil