!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

9 Nisan 2013 Salı

DIY - Gömlekten Elbise Yapımı

Selamlar Canlarım,
Google'da gezinti yaparken bu fikre rastladım ve sizinle paylaşmak istedim. Değişik bir fikir. Kol kısmı dolayarak fiyonk şekline getirilmiş. Yan taraftan belli olur mu onu bilemem ama fikir yaratıcı. Kol tarafı belli olmazsa taytla birde altına Ugg botlarla kombin edilebilinir.





Saygılarımla Öpüldünüz :*

1 yorum:

  1. bayıldım hatta facebook'ta yayınladım............

    YanıtlaSil