!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

18 Şubat 2013 Pazartesi

En sevdiğim Kombinlerden Leopar ve Pembe Aşkı


Bu Kombini  Rococosh 'mda Giymişti Çokda Yakışmıştı..Onu Çok Çok Öpüyorum ve Paylaşıyorum Buyrun..

H&M pembe ceket
Leopar elbise Topshop
Viviane pembe topuklu  zizigo.com
Roberto Cavallı leopar desenli  gece çantası bellomarco.com

Birde bu postu çok zor hazırladım çünkü benim bi tanecik oğluşum pamuğum hasta nezle olmuş lütfen ona dua edin ki çabucak iyileşsin :(

2 yorum: