!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

19 Şubat 2013 Salı

Bugün Ben - Kamuflaj




Bugün Pamuğumu Kontrole Götürürken Bunları Giydim. Kusura Bakmayın Pamuğum Hasta Diye Resim Çekinemiyorum.
Buyrun..

Mango Beyaz Bol Kesim Kazak
Topshop Kamuflaj Desenli Tayt
Mou Beyaz Tüylü Kar Botu
Furla Candy Çanta
Escape Taşlı Kol Saati
By BRN Sanat Saray Yüzük
Toosis Yeşil Çivi Küpe

Sevgilerle..
:*

4 yorum:

  1. Furla çantanın bu rengini ilk defa gördüm süpermiş.
    bende beklerim bloguma madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MadamB Fashion bende Furlanın bu rengini netten gördüm dün bende bu tonda çanta kullanmıştım ama furla değildi çok yakışacağını düşündüğüm için ekledim :)Hemen geliyorum cnm blogumada hoş qeldin :)Sarılarak kucaklıyorum :*

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Sema Ablacım.Cansın :*

      Sil