!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

6 Ocak 2013 Pazar

Dudaktaki Ben :*

Selamlar, saygılar :)

Oldum olası şu dudak üstü 'ben' ler hep hoşuma gider.Bence yakışana yakışıyor ve çok hoş bir hava katıyor.Bende arada sırada kalemle yapıyorum. 
İşte araştırıp bulabildiklerim :



Dün İmkansız Karaoke vardı kanalları karıştırırken kızın beni dikkatimi çekiverdi.Cidden hoş buldum.

Bu da çoookkk meşhur Marilyn Monroe 'ben' i onun ki yanakta ve ayrı bir seksi hava veriyor baktığınızda..


İşte Böyle.... :)
Böyle bir ben isteyenler kalem kullanabilirler ama kalıcı olsun diyenler dövme yaptırıyorlar.

Herkese İyi Akşamlar Öpüldünüz :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder