!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

8 Kasım 2012 Perşembe

Yeni siparişLerim

MerhabalaR....!
Ben tam bir ruj hastasıyım avon kataloğundan bu iki ruju çok beğenerek sipariş verdim.Heyecanla bekliyorum. :)


Avon color trend Doll pinK


Avon Plum seduction
 :*
Hepinizi öpüyorum....

6 yorum:

  1. İkisi de çok güzel ama benim favorim 2.si oldu acilen kataloğa bakmalıyım :)

    YanıtlaSil
  2. bnde bayildim tatlim bak bak hemen kacirma :)

    YanıtlaSil
  3. doll pink ben de aldım şekerim :)
    ama doll pink tonunda rujun vardı senin yaa =)

    YanıtlaSil
  4. :) ay canim benim evet fusya tonlarinda acigi koyusu cesitli rujum var ama napim durduramioum kendimi ruj gorunce :))

    YanıtlaSil
  5. Ben aldım 3 renginden 3üde cok guzel :)

    YanıtlaSil
  6. evet canim benimkilerde geldi cok begendim ben :)

    YanıtlaSil