!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

29 Ekim 2012 Pazartesi

Ben Blogumu ÖzLedimmmm :(


Öncelikle hepinize kucak dolusu sevgiler..

Ben cidden blogumu özledim ya :( İşten kendime vakit ayıramıyorum saçımın resmini koycaktım onu bile koyamadım ve hafıza kartımda biçimlendi.Şuan arkadaşlarımdan resim toplamaya çalışıyorum çünkü tekrar dayanamayıp siyaha döndüm :D Hep bu tez canlılığımdan sabredemedim kahveler kızılımsıya döndü kendi saçımdaki, kaynaklar ise kafamda yara yaptı çok dağınık yattığımdan ve dayanamayıp siyaha döndüm kaynaklarıda çıkarttım.Kendi saçımda uzun aslında ama ben sırf saçlarım gür olsun istedim ve renk tonu tutsun diye..Çünkü saçlarım ince telli ve o aradaki sarılarıda kaynaklarla belirginleştirmiştik.Şimdi ise siyah saçlı ve kaynaksızım.Bir süre boyamayıp kendi saçımın gelmesini beklicem sonra aklıma ne eser bilmiyorum.Arkadaşlardan o halimi bulur bulmaz atıcam bloga..

Sizi öpüyorummmm....

2 yorum:

  1. mrb cnm, nslsn bakalım. sana tavsiyem saçlarınla fazla oynama. daha çok gençsin. doğal saçın çok güzel.

    YanıtlaSil
  2. iim ablacim cok tsk ederim sn nasilsin tamam tavsiyelerine uymaya calisicam :)

    YanıtlaSil