!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

1 Eylül 2012 Cumartesi

Saçlarda Değişim



İki senedir hep saçımı siyah olarak kullandım artık değişim zamanı.Ne zamandır yakınımdakiler iyi bilir Seren Serengil saçı istiyorum.Bu arada Seren Serengil'e de bayılıyorum.Güzel buluyorum.Saçlarımı açtırıp kahveye boyattım.İkinci aşamada Sarıları atılacak o yüzden şimdi resmimi paylaşmıyorum ki aradaki değişim etkili olsun.Kuaförüm çok yakışacağını söyledi ama iki senedir siyah kullanmanın alışkanlığını atamıyorum.Şimdi bile acaba sarıları attırmayıp siyaha dönsem mi diye düşünüyorum ama arkadaşlarım zapdediyor :) İşte istediğim saç:





Umarım güzel olur hepinizi öpüyorum :*

14 yorum:

  1. Saç modeli çok hoşmuş. :] Senin saçına da güzel gider diye düşünüyorum. :] Son halini paylaşmayı sakın unutma! :] Takipteyim. :]

    YanıtlaSil
  2. Ay canim benim nasil mutlu oldum anlatamam :) mutlaka paylasicam burcucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekler birtanem.. :] Paylaşımını görmek için sık sık uğrayacağım. :]

      Sil
    2. Hadi ama olmadı mı saçların? :]

      Sil
  3. barbiecim, cnm benim kendi saçın çok güzel. hadi bu seferlik yap, ama unutma boyalar, röfleler saçı yıpratır. azaltır. tecrübeyle sabittir. eminim yeni hali de çok yakışır. sadece naçizane bi görüş bildiriyim dedim tatlım. öpüldün.

    YanıtlaSil
  4. bebeim bir süre diplerin gelmesnide bekledik iş görüşmelerine gidiyorum o yüzden vakitte bulamadım pazartesi büyük ihtimal yayınlarım:) öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  5. Çok haklısın selma ablacım ama insan bir süre sonra sıkılıp değiştirmek istiyor bide açıcı filan kullandılar ama bakım kullnıyorum özel hatta birazdan yayınlarım onlarıda inanırmısın açıcının o sertleştrmesi yıpranmış hali kalmıyor saçlarım yumuşacık ipek gibi oluyor.Ben bunlrdan acayip memnunum herkezede tavsiye ediyorum.Beni düşünüp koruduğun için çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım yeni resmini bekliyorum. rica ederim cnm, kardeşim benim...

      Sil
  6. Çok teşekkür ederim ablam benim pazartesi işe başlıyorum bir dahaki pazar saçlarımı yaptırıcam

    YanıtlaSil
  7. Ben de son halini merak ettim,gelir gelmez:)

    YanıtlaSil