!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

12 Ağustos 2012 Pazar

Hayata yeniden

Yeniden başlıyoruz herşeye.Hepinize manevi desteklerinizden dolayı çok teşekkür ederim.İyiki varsınız.Herşeye iyi yönden bakmamız lazım.Ailem yanımda Allaha şükür.Şu yeni evimizi yerleştirelim yeniden karşınızda olacağım.Hepinizi öpüyorum.Tekrar teşekkürler...

8 yorum:

  1. Canımm Allah yardımcısı olsun herkesin , her şeye bir çare bulunuyorda işte doğaya gücümüz yetmiyor :( Çok geçmiş olsun , çok öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. saol cnım benim aynen oyle bnd ck opuoum

    YanıtlaSil
  3. Her şeye iyi bir yönden bakmak mümkün, yeni eviniz de hayırlı olsun. Allah doğal afetlerden korusun.. :]

    YanıtlaSil
  4. cnm, umarım çabuk atlatırsınız. herşey yeniden yoluna girer. kaybedilen şeyler tekrar kazanılır. yeterki umudunu kaybetme sen.

    YanıtlaSil
  5. çok tesekkur ederim yorumlarınla yanımda oldun cansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim kardeşim benim keşke daha fazlası gelse elimden...

      Sil
    2. düşünmen yettiide arttı çok tşk ederm

      Sil