!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

30 Ağustos 2012 Perşembe

Evet geldimmm..Yeni cicilerimm

Yeniden aranızdayım eskisindende daha iyi durumda olarak..Evettt eskiye bir süngerrrr tamam işte oldu hadi başlayalım..

Yeni Cicilerim (:

Her ne kadar Koyu BEŞİKTAŞLI olsamda bu renkleri farkında olmadan almışım

Bu da bir başka mini elbiselerim

Yüksek bel pantolonum ve siyah desenli elbisem



Kırmızı tulumum turuncu yarasa kol t-shirt'm ve beyaz atlet badi



İşte böyle...Nerden aldıklarımı şuan hatırlamıyorum etiketlere bakıp yazarım.Hepinizi öpüyorum :*


4 yorum:

  1. Geçmişe sünger çekmek zordur ama başarırsan senden mutlusu olmaz :) Yeni cicilerin çok hoş sana çok yakışacagını hissediyorum :))

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederim canim benim:) zor ama sunger cekmek lazim gerekli unutulurmu tabiki unutulmaz ama herseye ragmen hayat devam ediyor

    YanıtlaSil
  3. Haklısın hayat devam ediyor, yeni cicilerinle yeni hayatında mutluluklar! :] Çok güzeller cicilerine de bayıldım! :]

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkur ederim canim benim cok sagol :)

    YanıtlaSil