!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Cıvıl Cıvıl Bir Yaz






Fotoğraf makinemin arıza yapması nedeniyle resim çekinemiyorum.Bu yüzden bu yaz en çok giydiğim şeyleri paylaşmak istedim.Eminim sizde bunları çok kullandınız.Bu yaz hep cıvıl cıvıl olduk.Bundan oldukça memnunum.Uzun rahat elbise giyenler,benim gibi topuklu sevip ama yazın bunaltıcı havasıyla rahat olmak isteyip dolgu topuk giyenler,mini etek ve şorttundan vazgeçmeyip arada da renkli pantolonlarla süsleyenler bu renk cümbüşünden yararlandılar. :) Renk konusunda oldukça bol bir yaz yaşadık yaşıyoruz.Yağmurlar yavaş yavaş kendini gösteriyor.Umarım kışın matem havasına bürünmeyiz ve bu yaz gibi cıvıl cıvıl renklerle süsleriz bedenimizi :) Hepinizi öpüyorum :*

3 yorum:

  1. Ayakkabılara bayıldım canım vla :) Bu yaz her yer rengarenk :D:D


    Bloguma bekliyorum bendeee :D


    kozmetikaynasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. evet cok guzeller canim bloguna hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ay rengarenkler.. :] ♥

    Bana da gel.. :]
    http://bayanbilen.blogspot.com/

    YanıtlaSil