!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

10 Temmuz 2012 Salı

Sahilde müzikle gezintiye ne dersiniz? :)

Selamlar herkese......:)
Taşınma dolayısıyla bloguma uğramaz olduğumun farkındayım.Hepinizden özür diliyorum.Sözü fazla uzatmayacağım.Böyle bir kombini sahilde kulaklıkla müzik keyfi yaparak yürüyüşe çıkarken giyilebiliriz diye düşündüm.Umarım sizde seçimimi beğenirsiniz. Beni takip edin mucx...:*

4 yorum:

  1. çok rahat ve güzel bir kombin bence:)

    YanıtlaSil
  2. hihih pembeli pembeli çok şeker ^^
    bu aralar sıcaktan şort, etek dışında bir şey giyemediğimi düşünürsek bence bu kombin benim için her yere uyar :D

    edankb.blogspot.com
    bana da beklerim, sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  3. oncelikle tesekkurler..evet canim sicaklar yuzunden birsey giyilmez oldu begendgne sevndm mutlaka ugrarm :)

    YanıtlaSil