!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

31 Temmuz 2012 Salı

Saç Örgüsü Trendi ;)








Rihanna'ya bayıldığımı söyleyerek başlamak istiyorum.Yazın sıcaklardan dolayı saçımı açık bırakmakta zorlanıyorum.Uzun olduğundan bunaltıcı oluyor.Bu yüzden duştan sonra sürekli örgü olarak kullanıyorum.Rihanna'da ki bu modeli de en kısa sürede deneyip postlayacağım.Saç örgülü bir şekilde hemde  açınca son resimde olduğu gibi tatlı bir hal alıyor.Benim hoşuma gidiyor böle kullanmak umarım sizinde gider.Sıcaktan bir nebzede olsa rahat olmak için denemeye değer diye düşünüyorum.Hepinizi öpüyorum. :*

6 yorum:

  1. bu Rihannada şeytan tüyü var ya, güzel kız. postunu bekliycez barbie...

    YanıtlaSil
  2. evet surati o kdr tatli ki o sacini nasl yapsa cok guzel gidiyor rihanna kadar olmasada umarim bndede guzel durur :)

    YanıtlaSil
  3. tatlım yeni blogger olarak desteğe ihtiyaç varmış bende yeni blogger olarak atladım geldim.hayırlı olsun bende beklerim.yan tarafdaki kediye ise bayıldım doğrusu.

    YanıtlaSil
  4. bende bayılırım örgülere, zaten bloguma koyduğum ilk videomda da görürsünüz :)) bende beklerim canım

    7-24makyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. seyyahcigim coook tesekkur ederim :) bende sonuna kadr arkandayim bu arada o benim oglum pamuk herseyim o benim :)

    YanıtlaSil
  6. 7/24 makyajcigim tamam gelicem mutlaka bloguna :)

    YanıtlaSil