!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

29 Temmuz 2012 Pazar

Bugün Ne Giydim? Fuşya Pantolon- Beyaz Gömlek





Bu sıcaklar yüzünden dışarı çıkamaz bir hale geldik..:(
Dışarı çıkıp sahilde arkadaşlarla dolaştığım bir gün...Pembe hastalığım bu tayt pantolonların modasıyla ve de rahatlığıyla birleşince kendimi dışarılara attım :) Bu aralar tayt pantolonlar trend haline gelmiş durumda.Hem kış Hemde yazın kullanılabilir.İstediğiniz her renkte var.Ben baya bir koleksiyon oluşturmak üzereyim.Neredeyse her renkten aldım ve almaya devam ediyorum.Sizde dolaplarınızda renkli tayt pantolonlara yer açın :)

Arkadan düğmeli uzun gömlek- Trendyol
Pembe tayt pantolon- End green
Beyaz-Pembe dolgu topuk spor ayakkabı- M.p
Papatya tacı- Sahildeki satıcıdan (:

16 yorum:

  1. son fotoğraf favorim oldu...
    fuşyanın beyazla birliştiğindeki freshliği başındaki papatya sadeliği ile birleşince harika olmuş

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. blog dünyasına hoşgeldin cnm :)
    bloguma beklerim...

    YanıtlaSil
  3. esmerim biçim biçim ölürüm esmer için en sevdiğim kombini giymişsin barbiem =) renkli pantolon beyaz gömlek kombinlerini pek severim biirsin yine öyle yaptım =)mucx

    YanıtlaSil
  4. bilmem mi rocom :) renkli kisilikleriz biz yerim seni bal bal :*

    YanıtlaSil
  5. kuzumm ben bu postu nasıl atlamışım =))
    çok cool görünüyorsun ;)

    bide fotoğraf düzenlemerine bayıldım.. hangi prog.kullandın bakem? (:

    YanıtlaSil
  6. canım benim çok tşk seDcimm :) fotolarımı hep photoScape programından düzenlioum ;)

    YanıtlaSil
  7. ya bende kullanıyorum onu ama bu ayarları görmedim :(( nerden yaptın :))

    YanıtlaSil
  8. Canım benim ben sana özelden mail atıyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  9. It's hard to come by knowledgeable people for this topic, however, you seem like you know what you'rе talking аbout!
    Thanks

    Loоκ at mу web sitе :: david's bridal
    my website: Columbusbbw.Com

    YanıtlaSil
  10. hеllo!,I lіke yοur writing sο sο much!
    ρroρortiоn ωe keeρ
    up a соrrеspοndence mοre about yοur article оn AOL?
    ӏ require аn ехρert in thіs space to unravel mу prοblеm.
    Maybe thаt іs you! Taking a look aheaԁ to peer you.


    Fеel frее to ѕurf
    tο my web blog: SEOPressor V5
    My web site :: SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  11. Ηеllo i am kavіn, its my first tіme tо commenting anyplaсe, when i геad this
    post i thοught i could also makе comment due tо this
    brіlliаnt piece of writing.

    Visіt my blog wedding dresses
    My website :: modest wedding dress

    YanıtlaSil
  12. Аt thiѕ time іt sounԁs liκe Exрressiοn Engіnе iѕ
    the bеst blogging plаtform out there гіght now.
    (from what I've read) Is that what you're uѕіng on уour
    blog?

    Feеl freе to visіt my homeрagе
    ... SEOPressor
    My webpage > Seopressor

    YanıtlaSil
  13. I'm not sure exactly why but this site is loading very slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I'll
    check back later and see if the prοblem still exists.


    Alѕo ѵіѕit my ωеbsitе; seopressor Wordpress Plugin

    YanıtlaSil
  14. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to
    make your point. You clearly know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your weblog when you could be giving us something enlightening to read?


    Review my blog - seo

    YanıtlaSil