!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Bacaklarımızı İnceltelim :)

Merhaba Ballarım..!
Çoğu bayan bacak kalınlığından şikayetçidir.Ne yalan söylim bende bacağımı kalın buluyorum.Bazılarımız bu konuda doğuştan şanslı sütun gibi bacak sahibeleri kendileri.Bazılarımız ise ne kadar diyet yaparsa yapsın ne kadar spor yaparsa yapsın bacakları inceltemiyor.Hele ki bazen yanlış hareketlerle bacakları kaslandırarak daha çok şişirmiş oluyoruz.Bende siz okuyucularımdan eğer bu sorunu olan varsa onlara yardımcı olmak adına birde kendime tabi :) araştırmalar yaptım.Bir sitede tavsiye üzerine çözüm bulup, uygulamaya yeni başladım.Evet canlarım sizinlede paylaşmak istiyorum.

ÇÖZÜM: PİLATES
Evet dönemimizin en yaygın olan sporu Pilates.
Pilates aslında incelmekten çok sıkılaştıran bir spor dalıdır.Ben kendimden örnek verirsem, benim bacaklarım daha çok yağlı bir yapıya sahipti(özellikle iç bölgeler)Bahsettiğim hareketlerle birlikte bu yağlar hem eridi hem de sımsıkı oldu.Kas konusunda da şunu söyleyebilirim ki sıkılaşmadan kaynaklanan bir sertleşme var; ama sporcu kası dediğimiz estetiği bozan bariz bir oluşum olmadı.

Özellikle pilates stretch bandı ile bacaklara yönelik yapılan hareketler en etkili olanları…Bu sayede yıllardır yaptığım ama göremediğim sonuçları 2 ila 3 haftada görmeye başladım.Hatta bu kadar kolay oluşuna inanamadım gün geçtikçe sıkılaşan ve incelen bacaklarım ile kot dahil pek çok pantolon giyerek zarif bir görünüm elde edebiliyorum.Yaptığınız ilk andan itibaren abartmıyorum gözle görülür sonuçlar alacaksınız.Pek çok spor çeşidi denedim ama bölgesel olarak incelme alanında pilates gibisini görmedim.Dediğim gibi stretch bandı kullanarak yapılan egzersizleri hiç aksatmadan her gün yaparsanız çok ama çok memnun kalacaksınız.Bu arada devamlılık çok önemli; gerekirse 15 dakika yapın ama her gün yapın!!! Şimdi size pilates stretch bandıyla yapabileceğiniz hareketlere nerden ulaşabileceğinizi söylemek istiyorum. http://www.tv8.com.tr/v-396-14-pilates-bolum-141 ben buradaki hareketleri yaptım.Sizde hem buradaki hemde bu bantla yapılan hareketleri yapabilirsiniz.Ayrıca bandımın sertliği de orta sertlik bunu da belirtmek isterim.

Bu blog moda blogu aslında ama güzel giyinmek yetmez her zaman, güzel görünmekte gerekir bu yüzden sizinle paylaşmak istedim.Hepinizi Öpüyorum Kocamannn :*

3 yorum:

  1. Bende b-fit diye bir spora başladım 1 ay oluyor pilates hareketleri de yapılıyor gerçekten her derde deva :))

    YanıtlaSil
  2. :) evet cnm ya onlarda olmasa :)

    YanıtlaSil
  3. ama hangi sporu yaparsak yapalim devamlilik cok onemli usengeclik yapmadan yarim saat calisilsa hergun vucut duzene giriyor

    YanıtlaSil