!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

11 Haziran 2012 Pazartesi

Bundan Sonra Sizinleyim...

Merhaba Arkadaşlar..! :)
Herkese İlk Yayınımdaki Yorumlar İçin Çok Teşekkür Ederim.Ve özellikle ilk takipçim MERCANCIMA çok teşekkür ediyorum..Senin uğurunla başlıyorum.


Şimdi mezuniyetimle başlayalım.Mezuniyet heyecanı müthişti.Ama arkadaşlarından ayrılacağının hüznü daha fazla oldu.Gerçi okul bitsede biz hep görüşeceğiz.İlk saat 14:00da kep atma töreni vardı.Benim o gün heyecanım biraz daha fazlaydı çünkü annemi çok özlemiştim.Kep törenine annem, kardeşim, dayım, teyzem gelmişti.Annem tabi benim cübbenin içinde keple görünce gözleri doldu.Ama gururluydu babasız büyütüp bu yaşa getirdiği çocuğu üniversiteyi bitirmişti.Eminim babamda beni gökyüzünden izliyordu.Her neyse annemle kep töreninden sonra hemen gideceklerdi.
Evettttttttttttttttttttt ve başlayalım o gün ne giydim.
Herkes gibi bende siyah mini elbiseden yana tercihimi kullandım.Şimdi sizinle fotoğrafçı arkadaşımın çektiği resimlerimi ve kep atma töreninden birkaç kareyi paylaşıcam.






İşte canlarım kep törenim böyleydi.O gün çok yoğun bir gündü annemleri yolcu edip direk yurda koşup akşam ki mezuniyet balosuna hazırlanmam gerekiyordu.Orda da ne giydim nasıl geçti sizlerle paylaşacağım..Umarım beni sever ve takip edersiniz.Size fikir verebileceksem ne mutlu bana.Bloğuma gelen ve okuyan herkese öpücükler....                                                                                                               *EsMeR BaRbiE*

10 yorum:

  1. ay ay ay inşallah uğurlu gelirim bloguna da her şey gölünce olur :D
    okuldan da mezun olmuşsun ne denir bilmiyorum ama hayırlı olsun darısı başıma :D
    bu arada fotolarda da harika görünüyorsun

    YanıtlaSil
  2. çok Teşekkür ederim canım benim :) Darısı başına inşallah :D

    YanıtlaSil
  3. mezuniyetin ve blogun hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim cnm beni takip edip bu kdr içten olduğunuz içn :)

    YanıtlaSil
  5. fıstık bu kız fıstık =) hayırlı olsun cnm mezuniyetin mucx

    YanıtlaSil
  6. :)yerim ben senin ya sensin fıstık bebeim bitanesin sen :* mucxxxxx <3

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuşsunn! :] Saçlar da çok hoş, hayırlı olsun canım. :]

    YanıtlaSil
  8. tesekkur ederim canim benim :)

    YanıtlaSil
  9. o fotoğrafların altına imzamı atmam lazımdı da neyse :d

    YanıtlaSil
  10. Keşke Adsız olarak kalmasaydın Mustafa :)

    YanıtlaSil