!!!...:::YASAL UYARI:::...!!

Fotoğrafların tüm hakları ve tüm sorumluluğu fotoğrafların sahibine yani bana aittir.Fotoğrafların izinsiz kopyalanıp, çoğaltılması, dağıtılması ve kullanılması 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına göre suçtur.Not: 5846 sayılı kanun kapsamında daha önceden sonuçlanmış olan davalarda 50.000TL ile 600.000TL arasında ağır tazminat ve hapis cezaları verilmiştir.

12 Haziran 2012 Salı

Bloğuma Destek Lütfen..:(

<

Kabul Ediyorum Ki Herşey Ha diyince Olmuyor...Ama Bu Yeni Arkadaşınıza Aranızda Yer Açın Ve Bloglarınızda Küçük Yardımlarınızı Bekliyorum..Hepinizi Öpüyorum.Şimdiden Herkese Teşekkür Ediyorum..





<

3 yorum:

  1. cnm gel seni bi kucaklayayım :)
    zamanla daha çok takipçin olacak inş. bende geçtim o aşamalardan. mesela ufak tefek hediyelerden bi çekiliş yapabilirsin. insanların seni duyması lazım ki izlesinler...

    YanıtlaSil
  2. nasil sevindim anlatamam actgn kucagina kosa kosa gelioum ve ck tsk edioum :) en kisa zmnda yapacagm bi cekilis :)

    YanıtlaSil
  3. :)) bunu senin için yazdım. sende ilerde yeniler için böle yazarsın, öptüm cnm.

    YanıtlaSil